Glute 30

Pre svega moramo da razbijemo jedan veliki mit koji govori o tome da je ovo trening za žene.

Da li ste znali da su glutealni mišici jedni od najznačajnijih za održavanje tela u pravilnom položaju, da su ključni kod vežbi trčanja i skakanja i da su zaduženi za stabilizaciju karlice i kolena?

Pored toga što će Vašoj zadnjici dati lepši izgled, ovaj trening donosi mnogo benefita, a neki od njih su: bolja stabilnost u svim nivoima kretanja, poboljšano držanje tela, prevencija povreda kolena, poboljšana pokretljivost kuka.

Trening se sastoji iz 6 pesama gde kroz koreografisan program, različite položaje i kombinacije vežbi, odgovarajući intezitet treninga i broj ponavljanja aktiviramo mišiće unutar gluteusa. Za bolji efekat treninga uključujemo rekvizite poput stepera i trake tokom rada.

Iako dobro tonirani zadnji deo izgleda sjajno, prednosti idu mnogo dublje od samog izgleda. Imati jake gluteuse je sastavni deo ukupnog zdravlja vašeg tela. Moćni gluteusi igraju ključnu ulogu u efikasnosti vašeg tela i pomažu Vam da ograničite količinu stresa na donjem delu leđa. Izuzetno je važno ne zanemariti gluteus prilikom vežbanja, zato obavezno dodajte neku vežbu za njihovo jačanje u svoju trenutnu rutinu.

Naša preporuka jeste pola sata treninga samo za donji deo tela.

Čekamo Vas na Glute 30 ponedeljkom od 20h, sredom od 18:30h i petkom od 19:30h.

Rezerviši svoj vaučer za 7 dana besplatnog vežbanja i isprobaj sve naše grupne programe!

Vaš Fitness Zone tim ?

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.