Pilates je namenjen za sve vas koji želite da održite kondiciju bez znojenja i treninga visokog inteziteta. To je program koji će doprineti dobrom držanju i koji će vam omogućiti lakše izvođenje svakodnevnih aktivnosti.

Pilates je oblik vežbanja niskog inteziteta i koncentriše se na držanje tela, ravnotežu i fleksibilnost. Kod pilatesa šansa za povredu je mnogo manja nego kod drugih napornijih oblika vežbanja.

Pilates pokreti teže da ciljaju core, ali aktiviraju i druge mišiće.

Pilates se takođe fokusira na vezu um-telo. Dok radite razne vežbe, vaš um mora biti stalno svestan svog disanja i načina na koji se vaše telo kreće.

Osnovni principi pilatesa zasnivaju se na disanju, koncentraciji, kontroli i preciznosti.

Prednosti pilatesa ogledaju se u poboljšanju držanja tela. Nizak intenzitet treninga priprema mišiće za veće napore i olakšava izvođenje svakodnevnih aktivnosti.

Izgledajte bolje, osećajte se bolje, živite bolje!

Trening se sastoji od 45 minuta kontinuiranog rada, gde kroz položaje aktiviramo različite mišićne grupe i utičemo na telo u celini. Pilates je trening za sve uzraste, podjednako dobar za muškarce i žene. Posvetite svom telu pažnju koju zaslužuje, oslobodite se stresa i negativne energije na pravi način jer: “Nekoliko dobro osmišljenih pokreta, pravilno izvedenih u uravnoteženom nizu, vrede sata vežbanja traljavih vežbi ili prinudnog iskrivljenja” (Joseph Pilates).

Budući da je pilates oblik vežbanja za jačanje mišića, može vam pomoći da oblikujete i tonirate određene delove tela, posebno stomak, noge i zadnjicu.

Lepota pilatesa je u tome što je reč o treningu kojim ćete aktivirati čitavo telo.

Čekamo Vas na treningu! Utorak- 18:00h i petak- 20:30h.

Rezerviši svoj vaučer za 7 dana besplatnog vežbanja i isprobaj sve naše grupne programe!

Vaš Fitness Zone tim ?

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.